سفارش تبلیغ
صبا ویژن

CRM

7 چیزهایی که شرکت های کوچک باید قبل از اینکه متوجه نرم افزار CRM

در محیط کسب و کار همیشه در حال تغییر است، نگه داشتن مشتریان برای موفقیت سازمان شما مهم است. این به ویژه برای کسب و کارهای کوچک چالش برانگیز است که اغلب فاقد کارکنان و منابع لازم برای پشتیبانی لازم برای مشتریان فعلی و بالقوه است. یکی از راه حل ها استفاده از نرم افزار CRM برای کمک به وظایف خودکار و ساده سازی فروش و بازاریابی است. در اینجا ما ارزیابی می کنیم که کسب و کارهای کوچک قبل از در نظر گرفتن یک نرم افزار CRM باید نگاه کنند.
 
اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، یک چیز مطمئن است: شما هر روز تغییر و چالش های جدید را تجربه می کنید. اما از طریق همه ی عدم اطمینان، یک چیز وجود دارد که پایدار است - اهمیت حفظ مشتریان خود راضی است. مطالعه پس از مطالعه نشان می دهد مشتریان به آنها اهمیت می دهند و نشان می دهند که آنها اولویت شما هستند.
نرم افزار CRM
 
این ساده ترین کار نیست، زیرا مشتریان راضی به توجه زیادی نیاز دارند. به عنوان یک کسب و کار کوچک، شما ممکن است وقت، کارکنان یا منابع برای اختصاص این مقدار توجه به پایگاه مشتری خود داشته باشید. بنابراین، منطقی است که یک سیستم برای کمک به مدیریت این روابط وجود داشته باشد. راه حل واضح این است که در یک پلت فرم CRM سرمایه گذاری کنید. CRM اجازه می دهد تا به راحتی پیگیری صدها هزار نفر از ترجیحات و تاریخچه مشتری های فردی، همه در حالی که هماهنگ در سراسر چندین بخش. در اصل، CRM به معنای مشتریان شادتر است و به طور کلی بهتر است.
 
اما حتی هنگامی که تصمیم گرفتید که به یک نرم افزار CRM احتیاج داشته باشید، هنوز با مشکل انتخاب یکی از ویژگیهای مورد نیاز خود مشکلی ندارید. چه باید بکنی؟ اگر شما یک کمپانی کوچک با توجه به CRM هستید، ایده خوبی است که این هفت ویژگی را در چک لیست خود قرار دهید، حتی قبل از تماس با شرکتهای CRM برای پیشنهادها:
 
نرم افزار یا مبتنی بر ابر؟
یا، به عبارت دیگر، بر اساس فرض یا خاموش؟ شاید مهمترین چیز برای اولین بار این است که دقیقا چقدر اطلاعاتی را که شما نیاز دارید مدیریت کنید. سخت افزار دارای مجموعه ای از مانع های خود، مانند نرم افزار است. محاسبات ابر حذف نیاز به مقابله با مسائل مربوط به نرم افزار و زیرساخت های مشترک به این معنی است که آن را به مانند یک ابزار کار می کند - شما برای آنچه که شما نیاز به پرداخت و ارتقاء خودکار و بدون نیاز به نصب و تست اجرا همه چیز را پرداخت.
CRM on cloud
 
ویژگی های منحصر به فرد
اگر چه تمرکز اصلی هر CRM یکسان است، هر یک از پلت فرم های شخصی احتمالا مجموعه خاصی از ویژگی های خاص خود را دارد. خیلی شبیه به خرید یک خودرو، شما باید به بررسی و مقایسه ویژگی های خاص هر CRM موجود دسترسی داشته باشید. CRM شما باید با فهرست های خاصی که باید در لیست خود داشته باشید، باید باشد. ببینید چه کسی وعده های خود را ارائه می دهد و چه سیستمی به نیازهای شما برسد. همه چیز از مدیریت سرب و اتوماسیون بازاریابی به داده های فروش و دسترسی به تلفن همراه باید عوامل کلیدی در زمان تصمیم گیری باشد.
 
قیمت / بودجه
شما یک فرد کسب و کار گرا هستید، به این معنی که این سوال که احتمالا در ذهن شماست، این است: «چطور CRM به من هزینه می دهد؟ محدوده قیمت CRM در کل هیئت مدیره، و حتی CRM وجود دارد. راه حل هایی که می توانند به صورت رایگان استفاده شوند. با این حال، اگر کسب و کار شما نیاز به ویژگی های اضافی، بسیاری از طرح های موثر CRM شروع به پایین به عنوان 10 دلار برای هر کاربر، در هر ماه. هنگامی که نیازهای شما را تعیین می کنید، می توانید یک تصویر واقع گرایانه از قیمت های مربوط به قیمت را که با بودجه شرکت شما است، دریافت کنید. همانطور که با هر چیز دیگری، "شما دریافت می کنید آنچه را که برای شما پرداخت" قانون در اینجا اعمال می شود. بنابراین، اگر بخواهید پشتیبانی و گزینه های بیشتر را داشته باشید، باید برای پرداخت آن آماده باشید. کسب و کار شما ارزشش را دارد
 
سفارشی سازی / مشارکت
اکثر CRM ها راه حل هایی هستند که به نیازهای شما قابل تنظیم هستند. سفارشی سازی به سادگی تغییر یا گسترش رفتار خارج از جعبه عملکرد است. این می تواند جزئی باشد، مثل تغییر مکان یک صفحه متن یا گسترده، مانند ایجاد برنامه های کاربردی با نام تجاری جدید که با فروش ارتباط ندارند. هنگام هماهنگ کردن شرکت خود با CRM مناسب، مطمئن شوید که چگونگی سفارشی سازی غنی را برای پاسخگویی به نیازهای خود، امروز و در پایین جاده، پیدا کنید.
crm customization
 
پشتیبانی مشتری
نرم افزار CRM سرمایه گذاری است و شاید یکی از مهمترین سرمایه گذاری های شرکت شما باشد. بنابراین، برای اطمینان از اطلاعات صحیح و حمایتی در اختیار شما قرار دارد. از ابزارهای آنلاین و آموزش، توسعه برنامه و پشتیبانی 24/7، سرویس قابل اعتماد مشتری باید بخشی از خرید نرم افزار CRM شما باشد.
CRM support
 
مقیاس پذیری
همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، روابطی که با مشتریان خود ایجاد می کنید، باید همراه با آن رشد کند. CRM شما نیاز به توانایی در مقیاس بزرگترین تیم ها دارد و معماری پشت آن خدمات را قادر می سازد که میلیون ها کاربر را اداره کند. شما می خواهید چیزی به سرعت به همان اندازه که شما نیاز دارید، بنابراین این یکی دیگر از ویژگی های مهم برای جستجو است.
 
بررسی های خوب
در نهایت، بازخورد واقعی را با در نظر گرفتن بررسی نرم افزار CRM از فروشندگان، مدیران و کارشناسان صنعت، دریافت کنید. امروزه شما با بسیاری از گزینه های CRM مواجه هستید، بنابراین یک بررسی ممکن است به شما در کاهش گزینه های شما کمک کند. پس از بحث درباره اینکه چه چیزی بیشتر با تیم شما ارتباط برقرار می کند، به بررسی های آنلاین بپردازید، در نظر داشته باشید که هر CRM با هم برابر نیست. ببینید اگر سوالات و نگرانی های مهم توسط منابع موجود مورد توجه قرار گیرد.
 
شما آمادگی دارید
مبارک باشد. پیش نیازهای CRM برای کسب و کارتان را مورد نیاز خود قرار داده اید. پس از رعایت همه چیز در چک لیست خود، زمان شروع یک گفتگو و برنامه ریزی برنامه با یک ارائه دهنده CRM است که می تواند تمام نیازهای شما را برآورده، بودجه خود را برآورده، و با همه تغییرات با شما حرکت کند - نه فقط امروز یا چند ماه آینده، اما برای سالهای آینده. تقسیم کردن خود با CRM مناسب ممکن است مهمترین تصمیم کسب و کار شما باشد.